تبلیغات تو خالی

خیلی از برندها با استفاده از اعتماد مصرف‌کنندگان اقدام به تبلیغات بی‌اساس می کنند یعنی وعده‌هایی می‌دهند که یا نمی‌توانند و یا نمی‌خواهند به آن عمل کنند.

 

وعده جایزه نقدی و یک دستگاه اتومبیل آئودی به خریداران

 

از جمله شرکت لبنیات «صباح» با تبلیغات محیطی در شهر وعده جایزه نقدی و یک دستگاه اتومبیل آئودی به خریداران خود داده‌است اما با گذشت موعد اعلام‌شده هیچ خبری از نتایج قرعه‌کشی نیست ظاهرا مردم را سر کار گذاشته‌اند.

 

صباح؛ تبلیغات تو خالی

 

لبنیات صباح

 

عدم پیگیری مسئولان فرهنگی و قضایی هم نسبت به تخطی رسانه‌ای چنین شرکت‌هایی باعث شده تا برخی از آنها سوء‌استفاده‌هایی در این زمینه انجام‌داده، روان مصرف‌کننده را به بازی بگیرند. آیا بهتر نیست نهادی متولی رسیدگی به چنین رفتارهایی شود؟

 

انتهای پیام

امتیاز دهید

مقالات مرتبط